ANAF : proiect de modificare a documentelor utilizate in activitatea de verificare a situatiei fiscale personale

Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

ANAF a publicat in 23.08.2022 un proiect legislativ pentru modificarea și completarea Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 2.117/2018 privind aprobarea modelului și conținutului formularelor și documentelor utilizate în activitatea de verificare a situației fiscale personale.

Proiectul propune:

  • posibilitatea emiterii în formă electronică şi comunicării prin mijloace de transmitere la distanţă a următoarelor formulare utilizate în activitatea de verificare a situaţiei fiscale personale: aviz de verificare, minuta întâlnirii, notă explicativă, proces-verbal, invitaţie, decizie de suspendare a verificării situaţiei fiscale personale, raport de verificare fiscală, decizie de încetare a procedurii de verificare a situaţiei fiscale personale, decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar în cadrul verificării situaţiei fiscale personale, decizie de reverificare, dispoziţie privind măsurile stabilite în cadrul procedurii de verificare a situaţiei fiscale personale şi înştiinţare pentru discuţia finală;
  • posibilitatea emiterii în formă electronică a formularului ordin de serviciu;
  • includerea menţiunilor privind data comunicării în cuprinsul formularelor Decizie de încetare a procedurii de verificare a situaţiei fiscale personale, decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar în cadrul verificării situaţiei fiscale personale şi dispoziţie privind măsurile stabilite în cadrul procedurii de verificare a situaţiei fiscale personale, în cazul comunicării prin mijloace electronice de transmitere la distanţă.

Articole similare

Comentariul tau aici